Volumul livrărilor, de 674.530 de automobile, a înregistrat o creştere cu 44.498 de automobile, respectiv 7,1% în comparaţie cu anul 2007. Regiunile şi pieţele care au înregistrat cele mai mari creşteri au fost Europa Centrală şi de Est, precum şi Asia: China (+117%), Rusia (+84,2%), India (+31,9%) şi Ucraina (+25,2%).
Cea mai semnificativă creştere a fost semnalată la modelele Skoda Octavia (inclusiv Octavia Tour) cu 344.857 de unităţi (+11,3%) şi Fabia cu 246.561 de unităţi (+5,9%). Cea mai importantă creştere a vânzărilor comparativ cu anul precedent a fost de 24,9%, la 25.645 de unităţi pentru Skoda Superb. Škoda Auto a lansat în anul 2008 cea de-a doua generaţie a modelului Superb, acesta fiind cea mai importantă noutate pe piaţă.
Criza financiară survenită la nivel mondial, scăderile înregistrate pe toate pieţele şi, în special, evoluţia negativă a cursului de schimb al coroanei ceheşti în raport cu toate valutele importante (euro, USD, rubla rusească, lira britanică) au influenţat semnificativ evoluţia rezultatelor înregistrate de Škoda Auto în anul 2008. Astfel, indicatorii financiari s-au situat sub nivelul anului precedent, fapt care nu a împiedicat însă o evoluţie pozitivă a volumului de vânzări.